Σκέφτομαι να το σβήσω το blog,δεν ξέρω.

Δεν ξερω τι με χαλάει,αλλά αποφάσισα να γράφω τις ιστορίες μου στο τετράδιο,ή έστω στο notepad  και όχι εδω πέρα.Άλλωστε είναι απρόσωπο,τώρα το καταλαβαίνω.Ας είναι γι αυτούς που το γουστάρουν εγώ το βαρέθηκα,προτιμώ τον παλιό τρόπο,παραδοσιακός oldschoolας.

Το ερώτημα είναι..θέλετε να αφήσω τα κειμενά μου ή να τα σβήσω κι αυτά.Τέλοςπαντων.Τα αφήνω.

Τα λέμε παιδιά.Καλά να περνάτε.Μέχρι να μου καυλώσει και να ξαναγράψω…

2 Σχόλια to “Σκέφτομαι να το σβήσω το blog,δεν ξέρω.”

  1. εεεεε βρε παιδί μου, νομίζω ότι σκέφτεσαι πολύ και δεν κάνει!
    Μην το σβήνεις τουλάχιστον το blog. Μπορεί κάποια στιγμή να θελήσεις να γράψεις πάλι. Άντε χαζέ!

    Εννοείται πως msn θέλω!
    Αν δεις στο blog μου, το χω εκεί, κάνε add!
    Φιλιά!

  2. Εγώ θα έλεγα να το αφήσεις το μπλόκ και όποτε έχεις όρεξη μία στο τόσο να γράφεις, άλλωστε λογοκρισία δεν υπάρχει. Μπορεί να θέλεις να εξωτερικεύσεις κάτι… εδώ είναι ο πιο ασφαλής τρόπος… 🙂

Σχολιάστε

